Aquesta proposta ha estat acceptada perquè:

En nous desenvolupaments urbanístics es té en compte aquesta recollida i aprofitament de les aigues pluvials

Dipòsit d'aigues pluvials

Acceptada

Avatar: Rosa Maria Rosa Maria

Construir dipòsits d'aigues pluvials en els punts mes adhients i recollir l'aigua de la pluja per fer-la servir per regar parcs, jardins, neteja viaria, etc.

Avatar: Mesinazul

Avatar: Maria del Pilar Oller Silvestre

Avatar: Trinidad

Li agrada a Mesinazul i a 2 més

Li ha agradat a

Avatar: Mesinazul Mesinazul

Avatar: Maria del Pilar Oller Silvestre Maria del Pilar Oller Silvestre

Avatar: Trinidad Trinidad