Canvis a "OE2. Organització digital. Innovació en els mecanismes de governança i atenció a la ciutadania"
Títol (Castellano)
- +OE2. Organización digital. Innovación en los mecanismos de gobernanza y atención a la ciudadanía
Cos (Castellano)
-
+
- Ciberseguridad. Servicio de soporte integral 24/7 365 días, para implementar protocolos y sistemas para hacer el Ayuntamiento más resiliente frente a ataques informáticos.
- "Lugar de trabajo en movilidad". Desplegar el proyecto para favorecer la movilidad de los trabajadores/as, la implantación del protocolo de teletrabajo y hacer una gestión eficiente de los espacios físicos. Implantación del software de gestión del teletrabajo.
- Automatización de procesos con RPA, machine learning e IA. Desplegarlo en todo el Ayuntamiento, automatizando aquellos procesos con tareas repetitivas y de poco valor añadido para ayudar a los diferentes servicios en la prestación de sus servicios.
- Plataforma integral de gestión administrativa. Puesta en marcha de un plan de renovación de la plataforma (gestor de expedientes, sede electrónica, etc.) para alcanzar los objetivos definidos en la estrategia de transformación digital del Ayuntamiento.
- Nuevo modelo de gestión de los espacios y/o equipamientos municipales (Espacio Corberó, Convento Montsió)
- Reforma del Salón de Plenos
- Mejorar la atención ciudadana personalizada y de proximidad
- Elaborar un nuevo Plan de Comunicación
Cos (Català)
-
-
- Ciberseguretat. Servei de suport integral 24/7 365 dies, per a implementar protocols i sistemes per a fer l’Ajuntament més resilient vers a atacs informàtics.
- "Lloc de treball en mobilitat". Desplegar el projecte per tal d'afavorir la mobilitat dels/les treballadors/es, la implantació del protocol de teletreball i fer una gestió eficient dels espais físics. Implantació del software de gestió del teletreball.
- Automatització de processos amb RPA, machine learning i IA. Desplegar-ho a tot l'Ajuntament, automatitzant aquells processos amb tasques repetitives i de poc valor afegit per ajudar els diferents serveis en la prestació dels seus serveis.
- Plataforma integral de gestió administrativa. Posada en marxa d'un pla de renovació de la plataforma (gestor d’expedients, seu electrònica, etc.) per assolir els objectius definits en l'estratègia de transformació digital de l'Ajuntament.
- Nou model de gestió dels espais i/o equipaments municipals (Espai Corberó, Convent Montsió)
- Reforma del Saló de Plens
- Millorar l’atenció ciutadana personalitzada i de proximitat
- Elaborar un nou Pla de Comunicació
-
+
- Ciberseguretat. Servei de suport integral 24/7 365 dies, per a implementar protocols i sistemes per a fer l’Ajuntament més resilient vers a atacs informàtics.
- "Lloc de treball en mobilitat". Desplegar el projecte per tal d'afavorir la mobilitat dels/les treballadors/es, la implantació del protocol de teletreball i fer una gestió eficient dels espais físics. Implantació del software de gestió del teletreball.
- Automatització de processos amb RPA, machine learning i IA. Desplegar-ho a tot l'Ajuntament, automatitzant aquells processos amb tasques repetitives i de poc valor afegit per ajudar els diferents serveis en la prestació dels seus serveis.
- Plataforma integral de gestió administrativa. Posada en marxa d'un pla de renovació de la plataforma (gestor d’expedients, seu electrònica, etc.) per assolir els objectius definits en l'estratègia de transformació digital de l'Ajuntament.
- Nou model de gestió dels espais i/o equipaments municipals (Espai Corberó, Convent Montsió)
- Reforma del Saló de Plens
- Millorar l’atenció ciutadana personalitzada i de proximitat
- Elaborar un nou Pla de Comunicació
Compartir