Challenge o repte digital

Avatar: 2a sessió intercentres 2a sessió intercentres

Proposta de challenge o repte digital.

És un "escoltem però no jutgem" on cada participant diu una red flag i beu aigua qui l'ha portat a terme alguna vegada.

Consulta imatge adjunta.

  • 05/03/2026 09:11

    Es va debatre a aquesta trobada: 2a sessió intercentres

  • 14/05/2026 15:12

    Es va crear aquesta proposta