Preguntes freqüents
- Com puc participar a l’Esplugues Participa?
- No em funciona la verificació de residència
- No estic empadronat/da a Esplugues, per què no puc donar suport a les propostes?
- Per a què serveix verificar el meu compte?
- Com creo i verifico el meu compte?
- M'he oblidat de la contrasenya o no em funciona, què puc fer?
- No aconsegueixo crear el meu compte correctament
- Com puc canviar la meva adreça electrònica, el meu nom d'usuari, la contrasenya, donar-me de baixa o activar o desactivar les notificacions que m'arriben al correu electrònic?
- Som una entitat, com podem participar?
No em funciona la verificació de residència
Comprova les possibilitats següents:
- Has posat el DNI o document amb tots els caràcters junts, incloent-hi la lletra al final?
- Estàs segur que estàs empadronat/da al municipi d’ Esplugues?
- Potser hi ha algun problema amb les teves dades en el registre d'empadronament. Consulta la teva oficina d'atenció a la ciutadania més propera i confirma que la teva informació del Padró és correcta.
- Si tots els passos anteriors no solucionen el problema, pots enviar-nos un correu electrònic a participacio@esplugues.cat.