Preguntes freqüents
- Com puc participar a l’Esplugues Participa?
- No em funciona la verificació de residència
- No estic empadronat/da a Esplugues, per què no puc donar suport a les propostes?
- Per a què serveix verificar el meu compte?
- Com creo i verifico el meu compte?
- M'he oblidat de la contrasenya o no em funciona, què puc fer?
- No aconsegueixo crear el meu compte correctament
- Com puc canviar la meva adreça electrònica, el meu nom d'usuari, la contrasenya, donar-me de baixa o activar o desactivar les notificacions que m'arriben al correu electrònic?
- Som una entitat, com podem participar?
No estic empadronat/da a Esplugues, per què no puc donar suport a les propostes?
Donar suport a propostes en la plataforma només ho pot fer les persones empadronades a Esplugues, ja que es tracta de prendre decisions que afectaran el municipi i les persones que hi viuen, i per tant ens sembla que són ells i elles qui han de prendre la decisió final. És cert que hi ha persones que no estan empadronades a Esplugues i que, malgrat tot, poden ser afectades per aquestes decisions, però el Padró és el cens més ampli de què disposem, que ens permet arribar al màxim nombre possible de persones i que, al mateix temps, garanteix que el procés de participació sigui segur