Preguntes freqüents
- Com puc participar a l’Esplugues Participa?
- No em funciona la verificació de residència
- No estic empadronat/da a Esplugues, per què no puc donar suport a les propostes?
- Per a què serveix verificar el meu compte?
- Com creo i verifico el meu compte?
- M'he oblidat de la contrasenya o no em funciona, què puc fer?
- No aconsegueixo crear el meu compte correctament
- Com puc canviar la meva adreça electrònica, el meu nom d'usuari, la contrasenya, donar-me de baixa o activar o desactivar les notificacions que m'arriben al correu electrònic?
- Som una entitat, com podem participar?
M'he oblidat de la contrasenya o no em funciona, què puc fer?
Pots sol·licitar una nova contrasenya perquè se t'enviï al teu correu electrònic. Si la solució anterior no funciona, pots enviar un correu electrònic a l'adreça participacio@esplugues.cat, on et resoldran el problema associat al teu compte. En processos que tinguin sessions presencials, també pots dirigir-te i participar en aquests processos sense haver-te de registrar en la plataforma.