L'ordenança municipal reguladora de la instal·lació de terrasses, vetlladors i altres elements al servei d'establiment de restauració així ho preveu.
En concret, en el seu article 8.5, paràgraf 3r, estableix que :
"La totalitat dels elements de mobiliari vinculat a les terrasses s'haurà de situar dintre del perímetre autoritzat i degudament senyalitzat horitzontalment al terra."
i a continuació al paràgraf 4t,
"Les despeses de senyalització seran assumides per la persona titular de l'autorització ..."
Sobre la informació respecte del número de taules autoritzades, l'article 8.7 Identificació de les terrasses i vetlladors, estableix que:
"Es col·locarà de forma permanent en un lloc ben visible des de l'exterior de l'establiment un cartell (que subministrarà l'Ajuntament) amb la informació més rellevant de la llicència com ara període de vigència, número de taules, vetlladors, horaris, etcètera."
En resum, el titular de la llicència ha de senyalitzar el perímetre d'ocupació de la via públic i l'Ajuntament ha de facilitar aquest cartell identificador amb informació de la llicència per a coneixement tant de la resta de la ciutadania com dels Serveis Municipals (aquest cartell ja es va distribuir en el seu moment als titulars de les llicències).
Compartir