- Mantenir el Segell Infoparticipa, atorgat per la UAB, que ens acredita com a municipi 100% transparent els darrers 6 anys consecutius.
- Consolidar els serveis distingits com a bones pràctiques i ampliar aquesta distinció a d’altres serveis.
- Potenciar l'ús de les xarxes socials com a canals de comunicació i informació.
- Continuar amb el Vídeoxat de l’alcaldessa.
- Optimitzar el servei d’Atenció a la Ciutadania.
- Fomentar l’ús dels quioscos d’autogestió.
- Incrementar els tràmits amb cita prèvia per fer una atenció més personalitzada.
- Simplificar els tràmits.
- Implantar la signatura Biomètrica als Punts d’Atenció a la Ciutadania.
- Implantar una app que faciliti l'abonament a la zona blava i la regulació de les zones de càrrega i descàrrega.
- Continuar amb la transformació digital i la modernització de l’administració: Administració Electrònica i més eficiència.
- Desenvolupar la formació i el talent de les persones de l'organització municipal.
- Convocar anualment la Setmana de la Qualitat, com a espai de formació del personal, obert a la ciutadania.
- Continuar amb la revisió de les ordenances municipals per a la seva simplificació i actualització.
- Impulsar i donar suport als 50 criteris que el "Club de Excelencia en la Gestión" ha proposat en matèria de contractació pública.
Compartir