Aquesta proposta ha estat acceptada perquè:

Ja disposem d'una PlayStation i es poden fer campionats i també incloure-ho a la programació.

Zona gamer en el Remoli

Acceptada

Avatar: avris avris

Habilitar zona con Plays 4 y Ordenadores gamers en el Remolí, para la gente que no puede permitirse un ordenador gamer o una Ps 4. Y poder hacer competiciones .