Club de lectura de novel·la negra

Avatar: Proposta oficial Proposta oficial

El dimarts 21 d’abril a les 17 h es realitza el Club de lectura de novel·la negra de la Biblioteca La Bòbila. Es comentarà, mitjançant la plataforma Zoom, el llibre ‘Serás imbécil’, de Antonio Padilla. Imprescindible haver llegit el llibre i omplir aquest senzill formulari (https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdIYdWT4syecNVpQ7C6LmkkrVGiJ2P8UfS-FDAIHZuaZ8OmNw/viewform) si no es forma part del club de lectura.
Comentari